dinsdag 22 juli 2008

Gelijk

Het was weer een korte nachtrust. Wat zeg ik? Het was eigenlijk een lang dutje na een uitgelopen chatsessie :-)
Maar we kunnen het niet helpen, hopeloos zijn we. Want ik heb mijn gelijke gevonden. Ze is een even groot "viswijf" als ik en na uren van babbelen en chatten zijn we nog steeds op zoek naar grote verschillen. We hebben het opgegeven tegen elkaar te zeggen "dat heb ik ook" of "dat vind ik ook". Eerst was het leuk op dezelfde golflengte te zitten, dan werd het scary dat er zoveel overeenkomsten waren, nu is het logisch dat we elkaars mening delen.
Alles is bespreekbaar, we peilen naar elkaars diepste geheimen en om één of andere reden voelen we ons daar nog goed bij ook. Hetgeen voor mij een raar gevoel is. Want ik heb altijd mijn reserves, laat nooit het achterste van mijn tong zien. Gewoonlijk duurt het wel een hele tijd voor ik iemand zo in vertrouwen neem, maar nu was dat gewoon logisch. Vanaf het begin. Geen reserves. Take it or leave it.
Ik kan het iedereen aanraden, zo'n goeie vriendin, het kleurt je dag ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai, als dat niet mooi klinkt! Geniet ervan, zou ik zo zeggen.

Anoniem zei

Tsss, tot een kot in de nacht hangen chatten, hoe is't mogelijk! Shame on you!
Djiez, waar is de tijd dat ik dat ook deed, zo uren aan een stuk zitten razen op mijn toetsenbord! En maar vertellen en lachen en zeveren, 't was eigenlijk toch wel plezant indertijd. Niet gezond maar wel plezant.
Ik weet hoe ge u voelt Breeg.